team-1
BMW X6 2011
Inlocuire bloc motor, pompa ulei, vilbrochen, pistoane, biele, segmenti, cuzineti, kit distributie lant, revizie si rectificare chiulasa

Masina a venit la noi cu un zgomot la motor (bataie). La constatare s-au descoperit urmatoarele: cuzineti vilbrochen si vilbrochen deteriorati, bloc motor zgariat, span in tot sistemul de ungere al motorului

Motorul N57 (3L diesel, 6 pistoane in linie) cu doua turbine este un motor foarte des intalnit. Performant, rafinat si cu un consum de carburant foarte bun, acest motor este alegerea multor posesori de autoturisme BMW. Desi sunt cunoscute ca fiind motoare fiabile, si acestea au parte uneori de probleme complexe. Acest BMW X6 a ajuns la noi cu zgomote anormale la motor sau “bataie motor”. Prima operatiune a fost sa desfacem filtrul de ulei in care am gasit span, lucru ce a indicat o problema grava in interiorul motorului, asa ca am demontat motorul de pe masina si l-am desfacut. In interior am gasit daune insemnate la cuzinetul de vilbrochen de pe cilindrul 4, vilbrochen deteriorat, bloc motor zgariat. Problemele nu puteau fi rezolvate decat prin inlocuirea componentelor defecte. Am inlocuit blocul motor, vilbrochenul, bielele, pistoanele, pompa de ulei si kitul de distributie cu piese noi, originale. Am rectificat chiulasa si am asamblat motorul. Am montat motorul pe masina si am facut toate verificarile pentru a ne asigura ca acesta functioneaza in parametrii normali.

Detalii lucrare :

Piese :

Piese originale BMW

Durata :

24 ore